Friday 31 October 2014

Walking Around






















November is knocking on the door and it is getting colder, so I pick black trench coat and long boots. These are the basics for fall outfits. I have recently bought this gray flare skirt that is very comfy and cute. I have paired it with a short jumper with gray-black leopard print. I'm a big fan of tights and this time I have chosen model with black cubes. The handbag is a special story, very interesting design, so-called candy wrapper bag in three shimmering shades and all in tiny cubes-scraps.This is the perfect bag that gives freshness to the whole outfit. I  have also chosen an alarming red scarf that to flash the entire look. So this is my choice for walking around Belgrade. Enjoy, I hope you like this style. Until the next post,
XOX,
IVANA
Novembar nam kuca na vrata i postaje sve hladnije, tako da sam se odlučila za crni trench mantil i duge čizme, koji su ujedno i bazični jesenji komadi. Nedavno sam kupila ovu sivu, lepršavu suknjicu na falte, koja je pun pogodak, i udobna i slatka u isto vreme. Uparila sam je sa kratkim džemperom u sivo-crnom leopard printu. Veliki sam fan debljih hulahopki i ovog puta izabrala sam crni model sa kockicama. Torba je posebna priča, veoma je zanimljivog dizajna, tzv. candy wrapper torba u tri svetlucave nijanse i sva je u sitnim kockicama-parčićima. Baš je nekako simpatična i daje svežinu celoj kombinaciji. Takođe, izabrala sam jarko crveni šal koji daje bljesak celom izgledu. Uživajte, nadam se da vam se sviđa ovaj stil. Do sledećeg posta, 
XOX,
IVANA

My look:
Trench coat: Morgan de toi
Skirt: Orsay
Sweater: Koton
Boots: Panda d.o.o.
Bag: Nahui Ollin
Tights: Calzedonia
Skarf: Orsay
Sunglasses: Armani
Earrings: Soho
Share:

16 comments

Unknown said...

Super!
I ja sam se danas pridruzila blogovanju:
kat-on-a-journey.blogspot.com

bambolai said...

Hvala ti puno! Podrzavam te i želim puno uspeha u blogosferi :)

Unknown said...

Jako zanimljiv post :)

Posjeti i moj blog - http://kninafashion.blogspot.com/

bambolai said...

Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidja post :)

Ainhoa said...

Fantastic look!!! I love the sweater and skirt!!!
xoxo

http://fashiondaysbyainhoa.blogspot.com.es/

Izael Garrido said...

Your scarf make the difference love that detail <3

You are so lovely :3 my first time here and I totally love it. Keeping my eyes on you!

bambolai said...

Thank you sooooo much :-*

Rakel said...

love it!

bambolai said...

Thanks so much :) I am starting to follow your blog :)

bambolai said...

Thanks a lot dear Michael :-*

Fash Boulevard said...

fabulous layering, love. You look stunning. xx

Fash Boulevard

bambolai said...

Thank you so much. xx

Unknown said...

Suknja je fenomenalnaaa!!

bambolai said...

Hvala puno :)

Nnamdi Moghalu said...

Cute fall look!


www.hisfashionhighness.com

bambolai said...

Thanks a lot :)

© BambolaI | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig